Tria colors clars per per parets i sostres. Tons blancs, grisos o cremes seran una bona elecció. Per als sòls triar paviments de fusta o imitació.
Introdueix tèxtils de diverses textures, funda nòrdica sobre el llit, coixins i mantes, i combina els teixits, cotó, lli, lanillas, punt, etc.
Afegeix punts de llum d’ambient, a més del llum de sostre a l’habitació i les dues iguals sobre les tauletes, els dormitoris actuals admeten llums de peu, llums de paret, etc … l’important és crear un ambient agradable i acollidor.
El toc final ho aconseguiràs amb les catifes, res més acollidor que trepitjar amb els peus descalços sobre una catifa. Tant si tries tenir només una, com una a cada costat del llit és un accessori imprescindible per vestir i donar calidesa a terra.
Aqui tens algunes propostes de Alcomobi.
.